Usługa strumieniowego przesyłania wideo „Filmy Flipkart” będzie obsługiwana reklamowo i będzie dostępna bezpłatnie dla użytkowników aplikacji Flipkart.
Dostępne treści będą mieszanką krótkich filmów, pełnometrażowych filmów i seriali epizodycznych, a firma prowadzi rozmowy z twórcami treści w celu rozszerzenia biblioteki.
W poniedziałek, wspierając walkę z konkurencyjną Amazonką, Flipkart wspierany przez Walmart powiedział, że uruchomi usługę przesyłania strumieniowego wideo i udostępni platformę w językach narodowych w ramach prób pozyskania kolejnych 200 milionów internautów na swoją platformę. Usługa przesyłania strumieniowego wideo „Filmy Flipkart” będzie obsługiwana przez reklamy i będzie dostępna bezpłatnie dla użytkowników aplikacji Flipkart.
Dostępne treści będą mieszanką krótkich filmów, pełnometrażowych filmów i seriali epizodycznych, a firma prowadzi rozmowy z twórcami treści w celu rozszerzenia biblioteki.
Ten ruch ma również znaczenie w kontekście nadchodzącego sezonu świątecznego, który stanowi znaczną część rocznej wielkości sprzedaży indyjskiego sektora e-commerce. „Mamy w to wiele inwestycji. Oprócz zakupów chcemy również, aby użytkownicy spędzali czas na platformie i angażowali się. Wykorzystamy zawartość jako okazję do zaangażowania… nadal będziemy platformą handlu elektronicznego ”, powiedział PTI dyrektor generalny Flipkart, Kalyan Krishnamurthy.
Dodał, że duża liczba młodych ludzi spędza czas online na treściach na różnych platformach i jest to grupa odbiorców, którą firma chciałaby przyciągnąć. Amatorski rywal Flipkart, Amazon, oferuje usługę strumieniowego przesyłania wideo i muzyki w ramach oferty „Prime” za roczną opłatą w wysokości 999 Rs i 129 Rs miesięcznie. Dwaj gracze zostali uwikłani w agresywną walkę o wiodącą pozycję na rynku w Indiach, która odnotowała silny wzrost w segmencie e-commerce. Szacunki sugerują, że rynek e-commerce w tym kraju dotknie 100 mld USD w ciągu najbliższych kilku lat.
„Nasza oferta treści wideo koncentruje się na trzech głównych aspektach, mając na uwadze nasze rozumienie rynku: bezpłatny, wyselekcjonowany i spersonalizowany. Uważamy, że nasi klienci nie powinni płacić dodatkowo za treści premium, dlatego nasza oferta różni się od wszystkiego, co jest obecnie dostępne ”- wyjaśnił Prakash Sikaria, szef działu wzrostu i monetyzacji Flipkart. Dodał, że Flipkart, który ma ponad 150 milionów użytkowników w kraju, prowadzi rozmowy z różnymi dostawcami w celu uzyskania licencji na treści. Mówiąc o wprowadzeniu języka hindi na platformie, Krishnamurthy powiedział, że przeprowadzka jest częścią wysiłków firmy zmierzających do rozszerzenia dostępu do kolejnych 200 milionów użytkowników Internetu.